У попередній частині статті ми розібралися з деякими ризиками, що заважають відкриттю власної кав'ярні. Ми поговорили про важливість правильного місця розташування, професіоналізму й націленості на аудиторію. Що ще потрібно враховувати перед тим, як зайнятися бізнесом?
Розуміння роботи з кавовим продуктом
Зберіть команду хоча б з одним професіоналом, в компетентності якого ви не сумніваєтеся. Бариста з суттєвим досвідом в цій сфері діяльності має більше переваг, ніж співробітники, які не усвідомлюють своєрідності кавового бізнесу.
Фінансова освіта
Інформованість і вправність у сфері фінансів мають велике значення та дозволять вам об'єктивно оцінити ринкову ситуацію, а потім - прийняти розумне рішення. Потрібно буквально вміти рахувати гроші й розуміти, що крім доходів ваша справа передбачає чимало витрат. І все це необхідно розпланувати. Важливо мати в команді персонал, що володіє професійними компетенціями в менеджменті.
Управлінська діяльність
Будь-який заклад розташовується на території якогось об'єкта нерухомості, найчастіше кав'ярні відкриваються на першому поверсі житлового будинку. Власнику кафетерію потрібно володіти навичками ведення переговорів, а також вибирати найбільш підходяще місце. Бувають випадки, коли власники приміщення не хочуть йти на поступки або сумніваються в подальшій долі майданчика. Доведеться переконувати їх, чому відкриття кав'ярні буде вигідним для всіх. Інвестувати в нерухомість - складно, ризиковано, але цього треба навчитися, якщо ви бажаєте увійти до бажаної ніші. Розвивайте здібності в пошуку відповідного місця, а також його переробці, ремонті, втіленні однієї мети.
Беріть на себе відповідальність
Мається на увазі управлінська сміливість: власнику бізнесу важливо швидко аналізувати ситуацію та приймати рішення. При чому вони повинні бути обгрунтованими та демонструвати впевненість. І робити це потрібно постійно. Питання стосуються різних сфер: найму працівників, закупівель, реклами, способів організації праці та ін. Цікаво, що в багатьох випадках керівники прислухаються до своєї інтуїції.
Робота з людьми
Знадобиться вміння знаходити спільну мову з персоналом та відвідувачами. Це щоденне завдання, і знадобиться терпимість та розуміння психології людини. Необхідно підтримувати командний дух, налаштовувати колектив на позитив, а також дисциплінованість і відповідальність. Крім того, доведеться домовлятися з власниками, постачальниками, гостями. Комунікація не припиняється ні на хвилину.
Кава і частування
У перелік завдань шеф-кухаря і бариста входить уміння підібрати якісні продукти, складання кавової карти та меню закладу. Після цього слідує налагодження поставок продуктів.