Сьогодні торгова марка Lavazza є величезною корпорацією з виготовлення та реалізації кави. Важко уявити, що в далекому минулому функції підприємства виконувала невелика сімейна лавка, розташована в містечку Турин (Італія). Луїджі Лавацца, засновник бренду, зайнявся влаштуванням сімейного бізнесу в кінці 19 століття. Тоді ніхто й підозрювати не міг, що через багато років їх продукція пошириться по всьому світу.
Луїджі не побоявся експериментів: він комбінував кілька кавових сортів. І такий підхід викликав увагу та прихильність споживчої аудиторії. Lavazza стали першими, хто почав продавати в пергаментній упаковці обсмажені зерна декількох видів. Задум миттєво став популярним, і його відразу ж запозичили конкурентні компанії.
Незабаром бренд Лавацца став впізнаваним завдяки унікальному аромату і смаку. Наполеглива праця і дбайливе ставлення до своєї справи принесли бажані результати. Безліч факторів вплинуло на успішну реалізацію італійської кави:
Тепер, по закінченню цілого століття, компанія продає рекордні 14 млрд чашок кави за рік. Управління брендом вже перейшло до третього і четвертого покоління знаменитої династії. Лавацца веде спільну діяльність з роздрібними мережами світового масштабу (Starbucks, Caribou Coffee), використовує продукт з кращих плантацій і виконує експорт у більш ніж 80 країн.
До італійського бренду проявляється величезна довіра в зарубіжних країнах. Його власники ведуть постійний діалог між традиціями і нововведеннями. На сьогодні оборот продукції компанії за межами рідної країни становить понад 50%. Інноваційний підхід і висока якість кави - головні відмінні риси Лавацца. У міжнародній мережі, створеній торговою маркою, існує більше півсотні навчальних центрів, розкиданих по світу. Щороку тут отримують нові знання про кавовий напій та його приготування як звичайні відвідувачі, так і журналісти, впливові персони.
Різновиди кавових блендів Лавацца практично безмежні. Без перебільшення скажемо, що творці бренду подбали про різноманіття своєї продукції. Познайомитися з усіма зразками меленої та зернової кави Lavazza ви зможете в інтернет-магазині CoffeeMarket. Кожен купаж відрізняється пропорційною кількістю зерен, зібраних в упаковці. Смакові й ароматичні властивості різні, оскільки виробник використовує кілька способів обсмажування й експериментує зі співвідношенням кави (арабіки та робусти).